czwartek, 25 września 2014

Tervetuloa!

Witam wszystkich na moim blogu. :) Co będzie się na nim znajdować? Wszelkie próbki i inne gadżety jakie udało mi się uzyskać. Od kiedy się tym interesuję? Kiedyś trafiłam na forum glitery.pl na wątek z darmowymi próbkami. Postanowiłam więc wejść i coś zamówić. Był to może rok 2012. Potem co kilka miesięcy zdarzyło mi się złożyć jakieś zamówienia (z tym, że niekoniecznie docierało to do mnie :P). Jakieś 2-3 tygodnie temu ponownie zaczęłam szukać darmówek - trafiłam na kilka ciekawych blogów i sama postanowiłam wznowić "działalność", jednak nie ograniczyłam się tylko do próbek. O co chodzi? Okaże się w kolejnych postach (a nawet właściwie w tym :P). Właśnie te blogi, na które trafiłam, zainspirowały mnie do utworzenia swojego własnego z tym co udało mi się zdobyć.

Ostatnio prawie codziennie znajduję coś nowego w skrzynce. Będę umieszczać tu wszystkie moje nowości, ale także to, co dostałam dużo wcześniej przed założeniem bloga.


Dzisiaj dostałam przesyłkę z fińskiego miasta Kouvola. Jutro postaram się umieścić zdjęcie.


A tak na koniec kilka słów o mnie: mam 18 lat, mieszkam w Katowicach, interesuję się fotografią*, grafiką komputerową, muzyką, Finlandią. Zbieram pocztówki (mam ich już ponad 230).
*Darelajn Calderone Photography

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz