poniedziałek, 15 grudnia 2014

#75 Przesyłka od pewnej firmy

No, to najgorszą próbną maturę już mam za sobą :P Na osłodę dostałam dzisiaj bardzo fajną przesyłkę od pewnej firmy. Zdziwiłam się, co jest wewnątrz takiej wielkiej koperty - takie ciężkie i twarde :D Otwieram (napięcie rośnie xD), a tu... Książka kucharska Kingi Paruzel, zdobywczyni II miejsca w pierwszej edycji programu Masterchef. Co prawda mnie się raczej nie przyda, bo moje zdolności kulinarne ograniczają się do robienia jajecznicy, więc książka powędruje do mamy. W paczce była jeszcze ściereczka, którą będę wykorzystywać do czyszczenia obiektywu Soniaka :D A tymczasem lecę rozwiązywać jeszcze powtórkowe zadania przed jutrzejszymi zmaganiami z matmą :)


Przy okazji zapraszam wszystkich na moją stronkę na facebook'u ze zdjęciami - Darelajn Calderone Photography, ostatnio pojawiają się nowe zdjęcia :) Również nowe wpisy na flogu Katowiczanka.

2 komentarze:

  1. Powodzenia! Też piszę matury, dzisiaj masakra, oby reszta lepiej poszła ;)
    zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gotować :D Muszę sobie jakąś książkę kucharską sprawić :) Może wymiana adresów? ;)

    OdpowiedzUsuń