piątek, 14 listopada 2014

#45 UM Kalisz

Dzisiaj otrzymałam przesyłkę z Kalisza, która zawierała 2 informatory. Nawet nie chciało mi się zdjęcia zrobić i tu wstawić :P Niemniej jednak koperta była naderwana, oklejona naokoło taśmą klejącą, więc coś mogło jeszcze w środku być. Wczoraj otrzymałam dwa pozytywy w odpowiedzi na maila, zatem w przyszłym tygodniu przesyłki powinny już zagościć w mojej skrzynce.

Wreszcie nadszedł weekend (życie od weekendu do weekendu D:), więc czas na kolejną porcję próśb, zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Skorzystałam z okazji i w końcu jakoś ogarnęłam bloggera (poprzednie blogi miałam tylko i wyłącznie na Onecie, ewentualnie mylog.pl), zrobiłam szablon. Jeszcze do dopracowania.

5 komentarzy:

  1. Kalisz już chyba wyczerpał wszelkie zapasy na ten rok. Ja od nich dostałem naprawdę świetną przesyłkę, jedną z lepszych w historii mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, dokładnie Arturze :) Z Kalisza ostatnio też dostałem super przesyłkę. Szczególnie ucieszyłem się z Andrutów :D

    Ooo widzę Tarję w grafice :D Moja ulubiona wokalistka ;) Po jej odejściu/wyrzuceniu Nightwish stracił bardzo wiele. Po zatrudnieniu Anette spadł na popowe (bo bliżej już było do popu) dno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię NW i z Tarją, i z Anette (choć i tak uważam, że z Tarją było lepiej). Akurat w środę byłam na koncercie Tarji w Katowicach :)

      Usuń
    2. Z Anette podobała mi się jedna piosenka - Islander. Pewnie dlatego, że jej praktycznie tam nie słychać :D

      Miałem okazję być na koncercie Nightwish w Krakowie kilka lat temu. Ale to było już po pozbyciu się Tarji i nie poszedłem. Trochę żałuję bo koledzy bawili się super :) Ale upili się tak, że pewnie niewiele pamiętają :D

      Usuń
    3. Haha :D Ja właściwie poznałam Nightwish w 2012r, więc już dawno po wyrzuceniu Tarji xD Najpierw słuchałam płyt z Anette, potem zagłębiłam się w twórczość zespołu z Tarją. Jestem ciekawa jaki będzie efekt pracy nad nową płytą z Floor Jansen :)

      Usuń