środa, 19 listopada 2014

#57 Domek na chusteczki

Ta przesyłka mnie najbardziej zaskoczyła, bo całkowicie sobie o tym zapomniałam :D

Trochę ponad miesiąc temu na blogu Łowca Okazji zobaczyłam informację, że kto w październiku zarejestruje się na stronie domzpomyslem.pl w prezencie otrzyma za darmo domek na chusteczki. Postanowiłam więc spróbować i tak oto do mnie dotarł dziś czarny, plastikowy domek. Reakcja rodzinki: początkowo zdziwienie "a cóż to ona znów zamówiła?!" Po otwarciu: "ooo, przysłali nam chałupkę!" :D Zatem trzeba gdzieś teraz znaleźć miejsce, by ulokować chałupkę i zasilić ją chusteczkami. :)




2 komentarze:

  1. Fajnie wygląda :) Nie było mi potrzebne więc nie rejestrowałem się w serwisie. Nawet nie wiem gdzie bym go u siebie ustawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, bardzo fajny domek! Niestety przegapiłem okazję do zdobycie domku, bywa ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń